
»Ældremad er ikke en driftsopgave – det er en strategisk investering. En investering i færre indlæggelser, mindre plejebehov, større selvhjulpenhed og bedre arbejdsmiljø« skriver debattør Lone Kragelund Jørgensen, afdelingsleder ved Aalborg Madservice i dette debatindlæg.






