
“I går fortalte endnu en patient i psykiatrien om at begå selvmord, fordi psykiatrien er en håbløs labyrint, som det ikke er til at komme ud af. Hvor længe skal vi acceptere en psykiatri, der skader mere end den gavner?” Sådan starter Gitte Rebsdorf sit debatindlæg om patienter i psykiatrien, som “får mere af den medicin, som ingen vil have”.






